لیگ اروپا آرشیو خبر ها
اگر لیگ اروپا را می خواهید، باید آن را جدی بگیرید

اگر لیگ اروپا را می خواهید، باید آن را جدی بگیرید

اونای امری، قهرمان سه دوره لیگ اروپا، معتقد است که برنده بازی نیمه نهایی اروپا بین یوونتوس و سویا شانس اول کسب جام خواهد بود

 

بیانکونری‌ها پس از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تشنه رستگاری در صحنه اروپا هستند. در حالی که بلاتکلیفی تیم و موقعیت واقعی آنها در جدول سری آ را احاطه کرده است، قهرمانی در لیگ اروپا همچنان جایگاهی را برای آنها در لیگ قهرمانان اروپا تضمین می کند، بسته به اینکه یوفا تصمیم بگیرد اقدامی انجام دهد یا خیر.

 

سویا به یک متخصص مدرن در لیگ اروپا تبدیل شده است و علیرغم مشکلات داخلی خود در این کمپین، آنها همچنان رویای قهرمانی یک بار دیگر را در سر می پرورانند.

 

امری در گفتگو با لا گاتزتا دلو اسپورت ابتدا به دیدار نیمه نهایی یوونتوس و سویا نگاه کرد.

 

این مثل یک فینال عالی است. و من این را با نهایت احترام برای رم مورینیو و لورکوزن ژابی آلونسو می گویم. من متقاعد شده‌ام که هرکسی که برتری بیانکونری‌ها و اندلسی‌ها را داشته باشد، می‌تواند در بوداپست قهرمان شود.

 

یووه به خاطر کیفیت تیمش و سویا به خاطر ذهنیت قهرمانی که در این رقابت ها دارند.

 

از او پرسیده شد که کدام تیم در این درگیری برتری خواهد داشت.

 

من به سویا علاقه دارم. با این حال، اگر بازیکنان برتر آلگری روی این جام تمرکز کنند، یوونتوس با برتری جزئی شروع خواهد کرد. بیانکونری ها در حال صعود هستند و 15 امتیاز جریمه ی خود در لیگ را پس گرفته اند. و اگر درست یادم باشد، آنها از دهه 1990 تاکنون موفق به کسب جام بین المللی نشده اند. تیم آلگری شانس خوبی دارد اما….

 

او توضیح داد که چرا یوونتوس باید مراقب تیم اسپانیایی باشد.

 

یووه باید در تمام 180 دقیقه احترام زیادی برای سویا قائل باشد. با مربی جدید مندلیبار آنها بهبود یافته اند و بازیکنان باتجربه ای دارند. آنها در مرحله یک چهارم نهایی منچستریونایتد را تصادفی حذف نکردند. بازی در سانچز پیزخوان برای همه سخت است و برای یووه در بازی برگشت سخت خواهد بود. جو بی نظیری در سویا وجود دارد.

 

از امری خواسته شد راز قهرمانی در لیگ اروپا را فاش کند.

 

آن را در نظر بگیرید و به آن به عنوان یک اولویت 100٪ نگاه کنید، نه به عنوان یک جام دسته دوم. و سویا، از باشگاه گرفته تا هواداران، اینطور زندگی می کنند. آنها می دانند که نمی توانند برای لیگ قهرمانان با رئال مادرید رقابت کنند و بنابراین در لیگ اروپا طوری زندگی می کنند که انگار جام جهانی است. و در نهایت این روحیه که من هم آنجا یاد گرفتم، تفاوت را ایجاد می کند.

 

امری به این موضوع اشاره کرد که کدام بازیکنان می توانند برای بیانکونری تعیین کننده باشند.

 

دی ماریا، یک برنده متولد شده. در دوران حضورم در پی اس جی، هفت جام را همراه با آنجل به دست آوردم و به یاد دارم که یک فینال با یکی از گل های او رقم خورد. او یک قهرمان است و در این چالش های درون و بیرون، داشتن او در کنار شما یک مزیت بزرگ است. دی ماریا در همه جا پیروز شده است.

 

او همچنین در مورد آدرین ربیو و دوسان ولاهوویچ صحبت کرد.

 

من تعجب نمی کنم، او یک برنده است. ولاهووی را مربیگری نکرده‌ام، اما همچنان فکر می‌کنم او یکی از بهترین مهاجمان زیر 25 سال است.

 

از امری خواسته شد بین ماسیمیلیانو آلگری و ژوزه مورینیو یکی را انتخاب کند.

 

انتخاب غیرممکن است: آنها مربیان برتر هستند. اما مراقب ژابی آلونسو باشید، او در لورکوزن ثابت می کند که آنچه را که لازم است دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: